Ja, jag blev arg.

Idag var det som jag skrev förut dags för en skoldag, efter tre dagars ledigt. Tyvärr så lyckades Dan förstöra den för mig som vanligt. Jag förstår mig bara inte på honom!! Varför ha en 3a om han aldrig har tid för oss? Jag sitter inte o väntar i flera timmar på att komma någon vart, no way!! Så jag gick därifrån med ett helvetes humör och mående. Inte alls en rolig dag med andra ord. Och ännu roligare att man får IG om man inte gjort klart det imorgon så det är väl bäst att jag gör ett nytt försök då!

Tur är iaf att älskling har sånt tålamod med mig och mitt humör. Han kom o plockade upp mig och mitt dåliga humör så åkte vi raka vägen till kungens kurva. Han gjorde mig direkt på bra humör genom hans underbara sätt:) Ibland är han för bra♥ I kungens kurva blev det in på BRL för att han skulle byta sin ena högtalare som var lös fasstän han monterade den igår :O Men det fick han göra så det var inga problem! Efter det åkte vi över till ikea där Marie & Hasse också var. Dem kollade på soffor så vi var lite smakråd sådär, hihi. Sen sa vi hejdå och gick direkt ner på tag själv lagret där jag skulle ha en spegel, eftersom min käre pojkvän tog sönder min igår! Pucko.

Sen stannade vi till i centrum så jag kunde köpa upp det sista på h&m, hihi. Hade nämligen hittat en lipgloss jag verkligen ville slå till på så idag blev den min:) En isadora moisturizing, med joijoba olja. Den var likafin som jag trodde! Sen blev det en nagelolja också eftersom min försvunnit och det funkar så bra!

När vi kom hem igen fixade älskling min spegel och jag till maten:) Grillad kyckling och pommes, yummie! Med massor av sallad till såklart. Vi är nog saladomaner (om det går att vara det, hihi). Sallad är bäst! Sen blev det en glass till efterrrätt också, självklart!

Nu till något tråkigare. Mitt paket jag beställde från h&m för två veckor sen(?) har fortfarande inte dykt upp. Så jag ringde h&m idag och frågade vad det var som hänt. Då säger dem att det är skickat för en vecka sen men det är skickat som ekonomibrev så man får ingen avi! WHAT?! Kul att man får reda på det då, suck. Men nu vet jag iaf att det befinner sig på utlämningsstället så imorgon kan jag, äntligen, hämta det!

Älskling åkte nyss härifrån också. Träning as usual. På tal om det, på måndag ska jag spela innebandy igen:D Det är lite pirrigt för nu är det nya tränare tydligen men jag är grymt sugen och det är sista inomhus för säsongen så jag ska göra min come back då;D Haha. Om papi har lust dvs. Jag hoppas på det iaf för jag är så sugen!
Kvällen bjuder inte på särskilt mycket. Men om jag är riktigt duktig så kanske det blir en prommis. Inte för att jag tror det men skönt vore det iaf. Kan ju höra om någon har lust? Hihi. Sen blir det dusch och tevemys all night.

Imorgon måste jag till skolan för att försöka få hjälp av Dan, tyvärr. Sen ska jag o mami in till stan när hon slutat:) Vi ska jaga efter studentskor eftersom det kan vara dags nu. Haha. Och mami ska köpa en klänning! Sen blir det mat/fika så det blir nog helmys. Efter det ska jag o älskling hämta paketet och sen blir det förmodligen talang 2007 och filmmys hos mig, love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback