Klar

Jaha, efter det att servern var försvunnen igår kom den tillbaka lagom tills jag tänkt ge upp, HAH. Så jag kunde glatt bli klar med mitt (äckel) projekt innan jag gick från skolan igår:) Ja, resultatet är resultatet, jag vill fortfarande inte ställa ut mitt för jag vill ställa ut det på Tilda. Men vad kan jag göra? nej precis.

Eftersom jag blev klar lagom till tre stannade jag en halvtimme till i skolan så jag slapp ta bussen hem, åkte istället med älskling:) Vi åkte bara hem till mig o hämtade min väska innan vi åkte igen.
Då blev det varsin sallad från robbans (igen!) supergott! Sen åkte vi till willys och sen hem till mig igen, haha. Tobbe o Somayeh skulle komma på fika så mami ville att vi också skulle komma då. Hihi. Chokladtårta blev det, mums! Sen körde vi hem dom till sig innan vi åkte hem till älskling igen. Då var vi tvugna att åka till Werre med fönstergrejerna så vi var inte hemma helt igen förrän vid tio typ. Då var båda två riktigt trötta så det vart sängen direkt. Skönt!

Imorse ringde klockan tjugo över sex, då gick jag ner o gjorde frallor till älskling. Sen kom Tilda halv sju ungefär:) Så sen dess har vi bara setat o myst med varann i soffan till barnprogram, ätit frukost och bytt blöja. Hihi. Nu ska vi göra oss i ordning o kila till bussen, antar att hon somnar på vägen.

Det blir upp till mammas jobb o hämta mina pengar och sen beroende på vad klockan är, stan eller hem igen.
Ska äta lunch med Camilla inne i stan så jag ska åka själva med Tilda dit och hem :O Det ska nog gå bra!

Nej nu vill Tilda gå ner så, b y e e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback