Kom igen nu!

Jag vet inte hur många ggr jag skrivit om att vi kollat på resa? När jag som mest inte trodde på det längre hittade vi äntligen ett perfekt resmål; Egypten! Så idag har vi kollat runt på massa olika hotell och datum och ja, nu är resan preliminärbokad i 10 dagar men jag hoppas vi får klartecken snabbare än så! Camilla måste prata med sin chef och det kan hon inte göra förrän på måndag. Men den som väntar på nått gott.. Eller är det inte så?
Blir det inte det här blir det ingenting känns det som. För alla resor ryker nu så snabbt. 

Jag är så spänd nu ! AAAHHHH ge mig bara ett JA så vi åååkeeer:)



Jag har spenderat hela dagen med att leta resor och prata med C i telen, eftersom T fortfarande är dålig har jag inte tagit mig dit utan suttit här ute i min gillestuga för mig själv. Men det har också vart skönt. Måste försöka städa undan lite här också det ser hemskt ut, isch. Men jag trivs helt enkelt inte, nej jag vill göra om!

Nu ska jag kika på bilderna och drömma mig bort, b y e e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback