Ledig dag

Ja idag är en ledig dag:) Superskönt! Men bara för det så har både älskling o mamma ring mig ett par ggr under min sovmorgon, så nu har jag gett upp och satt mig i soffan istället. Men det är skönt det.

Gårdagens barngympa gick riktigt bra! Fick ett utbrott men det behövdes, det funkar inte att ha tre killar där samtidigt dom verkligen stressar upp varandra och allt blir bara en stor pannkaka. Hur som helst så gick banan superbra så det känns skönt att det är avslutning på måndag:)

När jag kom hem vart det tunnbrödsrulle till middag och älskling hade precis kommit, mys. Vi kollade på Anna Pihl, eller jag gjorde det och han tittade lite då och då medans han kollade efter tatueringar, och sen 24.

Ikväll har han träning här i storvreten igen så jag går dit tills den slutar och åker med honom hem:) Måste skriva ut arbetet i turism där innan jag går och lägger mig också. Imorgon börjar jag 8.00 :O Och har bara betygssnack på svenskan sen så det går fort. Men sen halv ett är dataprovet så jag slutar inte förrän ett! Skönt iaf.

På kvällen åker vi ut till landet:) Det blir första gången i år så det ska bli jättemysigt och se hur det ser ut nu när 110 träd är fällda, snacka om space på tomten, yeyy! Älskling ska hjälpa till o riva taket eftersom farfars fartyg är sålt nu så det ska hämtas på lördag - ännu mer space på tomten! Haha. Jag måste åka ner till varberg sen och se när han gjort klart fartyget, min farfars lixom det är coolt:)
Förmodligen åker vi hem på torsdag eftermiddag/kväll, om vi ska vara barnvakt på fredag dvs. Tilda hade nog fått magsjukan så då kanske hon inte är frisk på fredag och då blir det inge barnvakt. Annars ska vi iaf sova där tors-fre och ha henne hela fredagen, myyyyys. Då blir det nog skansen om vädret tillåter! Vi tre.
Sen blir det nog landet över lördagen också för att fixa ännu mer. Men allt beror på väder och så, såklart.

Nej nu ska jag spana resor! C i a o o .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback