LYCKLIGAST

Min syster ringde och talade om det bästa jag kunde få höra:  jag ska bli moster!! :D Jag är så glad att tårarna rinner. Det är helt sjukt! Även om det är en lång väg dit, tror jag på det bästa. Bebisen är här i januari/februari (men det brukar ju ändras så många ggr). Jag kommer hålla tummarna och tänka på dig varje dag syster, det här kommer gå som det ska! Om (typ) åtta månader har du och Jakob erat kärleksbarn hos er ska du se:)

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, det här var det bästa jag kunde få höra ♥  Syster - "Nu får du köpa massa saker till ditt syskonbarn, om det skulle hända något och det skulle "gå bort" så gör det inget, då vet jag iaf att jag kan bli gravid och kan använda det senare då!"
 
Haha, hon är orolig till det högsta alltså. Men det ska väl lugna ner sig.

Jag är världens lyckligaste <3

Kommentarer
Postat av: emmi

Guuuud vad roligt :)
ville ringa dig nu o gratta men kom ju på att du kanske inte är så kontaktbar på krogen;)

2007-05-25 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback