Mösspåtagning

Idag är det dags för mösspåtagningen, det känns lite konstigt på något sätt. Overkligt, att vi verkligen går ut nu! För bra för att vara sant helt enkelt. Tråkigt att vi ska behöva ha den på en sån här dag, vädret suger ju rent ut sagt. Men jag har ändå tagit på mig min rosa klänning och leggings :) Vi ska ju vara inne i aulan så det ska funka!

Efter den blir det femkamp, i idrottshuset antar jag eftersom vädret är bajs. Får se om den blir av elr inte? Vi treor är ju inte så engagerade verkar det som. Skivan ikväll ställdes in pga att det bara sålts fyra biljetter :O Haha. Jag hade inte tänkt gå iaf men hur illa är inte det? Vi är jävligt många treor och bara fyra köpte biljett. Illa illa!

Igår när älskling kom åkte vi ner till donken för han var så hungrig, jag var inte alls hungrig och han köpte tennismålet, matvrak!, så jag smakade lite av honom. Sen hann vi inte med så mycket mer än massa mys i sängen:)
Imorse ringde min klocka tjugo över sex, japp! Jag skulle gå in o göra mackor åt min älskling så han kunde ligga en stund till nämligen. Han uppskattar verkligen det o när jag sen ändå kan somna om och sova flera timmar till är det värt det!

Ikväll blir det kanske en sväng till närakuten, om mitt öra inte blivit bättre. Jag är så trött på mina öronproblem:( Nu har mitt vänsteröra (det som jag har mest problem med) täppts igen. Jag hör knappt något alls. Så jag antar att det är dags att få ett recept på droppar igen. Skit. Men hellre det än inte höra något och vara igentäppt.

Jag har precis blivit klar för att gå. Redan! Tog ett jättevarmt långt bad när jag vaknat och sen har jag bara fixat ordning mig själv. Men nu är det frukostdags för mig så jag ska kila in igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback