Nödvändigt,

Jag känner inte alls att det är nödvändigt att jag befinner mig i skolan idag, nej. Enda sen jag kom imorse har jag inte kunnat göra ett SKIT. Vår server har försvunnit så ingen kan komma åt sina bilder, mer än de som inte hade tömt sin papperskorg från förra veckan. Men det gör jag alltid så. Snart ger jag iaf upp och går hem, that's it. Det känns inte alls kul med tanke på att jag inte kommer imorgon och vi skulle ställa ut idag:S Men det är ju iaf inte mitt fel då!

Till något roligare, nu har vi fått våra härliga studentkläder:) Jag ångrar mig lite att jag inte beställde några byxor till, men tröjan är grymt skön och fin. Och trosorna är stencoola. Nu är det ännu närmre till studenten, OHHHHHHWW. 
18 dagar kvar!

Kul att det är typ allra sista dagarna i foto nu och jag kommer gå hem, men serverskiten kan ta sig! 
Måste få tag i en kamera när Dan är tillbaka sen går jag hem, om inte det funkar då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback