Nykterist ?

Förra inlägget drog iväg lite på längden, men så blir det när man inte hunnit skriva på ett tag.

Jag o älskling har inte festat på mer än två veckor nu, helt otroligt. Men så skönt! Det gör att man blir ännu mer taggad för studenten.. Även om det är jävligt kul med fest. Men party blir det på min och sen en vecka efter på älsklings student, all day & night long! Haha. Alltså inget festeri denna kväll heller för vår del.

Istället bjuder kvällen på film-mys med Tomi & Tilda hos mig:) Det ser vi fram emot! Har endast träffat henne två ggr varav ena gången var valborg = full och andra kvällen var eurovision = inne-i-teven. Så ikväll blir det endast vi fyra med en bra film (förhoppningsvis) och en stor godispåse! I like that! Och mer lära-känna-Tilda på det, hihi.
Så snart blir det bilen till gulan för att fixa myset.

Appropå bil, jag körde älsklings bil idag:) Moahaha! Jag som aldrig övningskör, nej det stämmer. Jag har kört två-tre ggr med papsen och dom har alltid slutat i kaos för att vi inte kommer överens helt enkelt. Men med älskling gick det toppen! Jag var grym! Att backa var no problems (nästan, iaf för första gången) och sen växling lätt som en plätt. Synd nu bara att han har några år framåt innan vi får övningsköra tillsammans. Innan dess borde jag ta kortet.

Har nyss ätit en god middag, pepparbiff med pommes - yummie! Svärmor tände massa ljus överallt så det var en himla mysig middag. Det passar i vårat numera mysiga liv. Haha. Bara mysmysmys. Men vi gillar det. Vi laddar!

Nej nu blir det gulan, b y e .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback