Paket

Ja jag gick hem direkt när jag bloggat sist. Jag har nog aldrig vart med om sånt illamående och huvudvärk:( Jag var helt lost när jag åkte bussen hem, glömde vart jag la allt och fick totalt hjärnsläpp! Blä. 

Men nu har jag legat på min soffa i mer än 1 timme så jag känner mig lite piggare åtminstone. Har inte lyckats sova ordentligt men slumrat till lite då och då iaf och det känns:) Innan jag gjorde det tog jag tag i mitt tal, gick supersnabbt som jag trodde, det var ju inte precis så att jag skulle skriva flera sidor utan det är ett tal och det behöver jag inte skriva ner ord för ord utan jag skriver ner stödord som jag utvecklar under själva talet så slipper man extraarbete eftersom det ändå inte ska lämnas in något! Smart! När jag övade så tog det exakt fem minuter, fast då fick jag skynda på i slutet också. Så håller jag lagom tempo hela talet kommer jag nog hålla tiden:)
Sen jag vilat klart har jag skrivit en lista också. På mat alltså. Jag ska börja handla själv så kommer älskling sen och så åker vi hem till mig med allt och börjar med middagen:) Äntligen tacos, så länge sen nu!

Jag måste komma ihåg o hämta mitt paket idag också, det kom igår. Fast det är det "lilla", med tofflor, topp o kjol i! Hoppas allt passar nu och är så fint jag tror. Spännande! Nu väntar jag på det andra där det är kläder till älskling också:) Dom kommer passa utmärkt i sommar på honom, grymt snyggt! Och när vi åker utomlands:)
På tal om det, känns som att vi aldrig kommer framåt. Men nu har vi kollat en hel del på sista tiden och vi kommer boka en snart! Förmodligen i Februari/mars. Land är inte helt klart men vi har kollat på tunisien, cypern och spanien hittills:) 2 veckor blir det iaf. Och vi är jag, älskling, Camilla, Micke & Tilda! Det kommer bli supermys:)

I sommar kanske bara jag o älskling tar en sista minuten beroende på semester och pengar. Men vi ska iaf göra något under en av våra veckor vi vet att vi kommer ha ledigt:) Antingen utlandet eller Gotland, göteborg, skåne & danmark. Inget bestämt ännu. Det ska bli så mysigt att komma iväg bara vi två<3

Btw, bokade en tid idag för klipp & sling, så den 28 har jag fått tid! Ska göra ljusa slingor och toppa håret så det är studentenfräscht! Hihi. Jag ska inte bli blond alltså utan bara få lite fina ljusa slingor i mitt bruna hår.
Så den sista veckan är fullproppad;
mån: klipp&sling  tis: soldusch ons: naglar och TORS: studenten! :D

B y e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback