Promenader & glass

Idag har det hunnit bli en del promenader faktiskt, så himla bra väder så det är grymt skönt! Men jag har väl inte helt o hållet tagit vara på dagen idag, haha.

Jag vaknade halv tolv, bara sådär lagom piss. Hur jävla skönt som helst att jag fått sova uuuuut! Då iaf gick jag direkt in och la mig i ett lagom varmt bad:) Det blev en stund där i för det var så skönt, as always alltså. Sen när jag kom ner satte jag på min älskade dator och kikade lite, åt lite lunch (frukostlunch då).

Vid halv två kom älskling o hämtade upp mig så åkte vi ner till apoteket och sen blev det varsin glass innan vi åkte hem till mig igen. Lite mys framför teven med glassarna blev det. Sen åkte vi hem till kassmyra, elr älskling gjorde det och jag promenerade till kassmyraskolan där jag mötte Tess, Filippa och Tess syster Camilla:) Och ja, då blev det en prommis till ica för att köpa glass (haha). Sen gick vi hem till deras hus så jag fick se hur dem bodde, hihi.
Sen gick jag, Tess & Lippa ut på ytterligare en promenad, men vad kan man säga mer än att det är otroligt skönt att gå! Dessutom i detta underbara väder, melove.

Sen satte jag mig på bussen och åkte till bremora hem till C&M. Direkt när jag kom börja busungen att busa såklart. Camilla mådde inge bra så Tilda hade inte fått busa så mkt under dagen vilket gjorde att hon var extra busig nu. Hihi. Sen kom även älskling eftersom han & Micke skulle åka till Jimmie när M kom hem för att fixa det nya ljudpaketet:) När de åkt iväg gick jag o Tilda en prommis ner till ica, Ja gud vad mkt promenader det blivit idag. Sen fick hon gå på vägen hem så det tog sin lilla tid men Tilda är Tilda så det gör absolut ingenting:)

Ska vara här enda tills älskling är klar då kommer han o hämtar mig så åker vi hem till mig o sover, mys. Imorgon är det skoldags:( Men efter tre dagars ledigt är det okej, haha.

Nu ska vi gå ut till parken en sväng. Men först vill Tilda skriva : öööö''''ääö-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback