Shopping

Ja nu har jag gjort det igen, enkelt och bekvämt. Jag har klickat hem lite grann, från olika sidor, som ska komma v21, om de nu håller det! Denna gång blev det väl inte speciellt mycket. Men det jag absolut kände behov av blev det.
♥ diadem
♥ snoddar
♥ tunika i röd-lila-aktig färg
♥ kjol, vit
♥ supersnygga shorts, khakigröna (till älskling)
♥ linne, vitt (till älskling)
♥ tunika i vit/cerise
♥ slip-in tofflor, vita
 
Resten; vita jeans - loafers/ballerinas - vita leggings, måste jag köpa i affären!

Nu ska jag sätta upp mitt blöta hår i en toffs och bege mig ner till centrum för lunchshopp. Tror det blir en prommis ner nu när regnet har tagit uppehåll! Härligt. Ska passa på att slå en pling till mitt hjärta på vägen också, he's the greatest ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback