Sista skoldagen :)

Idag  var det sista skoldagen för alltid :D Hur underbart som helst! Gymnasiet är s l u t ! Men jag antar att jag inte kommer förstå det på riktigt förrän vi står där på torsdag, på väg ut från aulan, alla 3or med sina fina vita mössor och klänningar / kostymer:) Det kommer vara obeskrivligt. I can feel it already. Nu bränns det..

Skoldagen gick as bra idag och jag blev klar hur snabbt som helst, utan hjälp! HAH. När jag var klar så fick jag även ett exemplar av Med rätt att störa. Om barn, kultur och lärande i Botkyrka. Har aldrig sett någon sådan förut men nu fick jag den eftersom min bild tröcks i den :D Ska försöka scanna den så jag kan lägga upp den här så småningom, hihi. Jag är grymt stolt! Bilden är på älskling & Tomi när det låtsas springer ett lopp som Tomi förlorar då han snubblar på mållinjen och älskling vinner alltihop. Min tolkning av misslyckanden. Jag vann alltså detta (en "tävling" i klassen) och fick min bild tryckt. Haha.

Jag känner mig så otrolig glad idag, ALLT är på topp! När jag dessutom var precis klar med utvärderingen ringde min älskling o fråga vad jag gjorde och om han skulle hämta mig? Så jävla söt. Även fast vi inte skulle träffas alltså, eftersom jag ska till stan snart med min mami:) Han är, som sagt, B Ä S T ! ♥

Kvällen skulle, vad jag trodde, bjuda på filmmys med min älskling. Men nu vet vi inte hur vi ska göra längre, haha. Kanske blir krogen istället med Sean & co:) Det var otroligt länge sen och nu har vi båda pengar så! Och dessutom för att fira Pastorn vore det ju ännu roligare och Claras är grymt! We'll se.


jag är sååå L Y C K L I G ! Bye.

Kommentarer
Postat av: Tess och Lippa

Ska det bli skönt att sluta skolan gumman? :)

Postat av: Tess

självklart det är bara att höra av dig :D

2007-05-26 @ 12:13:24
URL: http://terri88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback