Stan & Claras!

Stanrundan med mami blev som alltid trevlig:) Jag hittade äntligen studentskor, halleluja! Det blev ett par vita (såklart!) klackskor från Vagabond! Jag är supernöjd med dem för det var inte så jättehög klack vilket gör att jag kan använda dem utöver studenten också. That's good, med tanke på priset också så. Haha. Förutom skorna blev det en rosa bolero, grå mini klänning (förklädsmodell), vit college kofta med körsbärs "logga". Superfin faktiskt! Mami hittade en klänning hon också, som jag älskar! Hon kommer vara så snygg på min student;)

När vi kom till centrum sprang vi in en snabbis på konsum och köpte lite tillbehör till middagen och sen kom papi o plocka upp oss där. När vi kom hem hann jag inte mer än byta om o fräscha till mig innan älskling kom, så även han åt lite middag med oss sen. Hihi. 

Runt åtta kom Sean & Mackis till mig också så då blev det lite (ytterst lite) föris innan vi tog nästa buss till tumba igen. Där mötte vi Pastorn, Falken, Hence, Chrisse och någon till.. Sen väl inne i stan mötte vi även Calle, två kompisar till honom, André, Peter och George (vad jag fattat det som numera bara kallas Jojje, haha). Så det blev ett stor gäng och ensam tjej var jag alltså, men inte klagar jag för det ;) Senare kom även Sanne & Nicki in.

Redan innan hade jag o älskling bestämt att vi inte skulle bli långvariga, både för att spara pengar och för att vi igentligen inte ens skulle festa denna kväll men ville hänga med ett tag ändå. Tyvärr så slutade kvällen mycket tråkigare än så:( Tack Markus för hjälpen. Så jag o älskling begav oss hemåt för han hade fått nog. Jag visste inte riktigt hur jag skulle göra men Sean lyckades bli utkastad så han åkte hem samtidigt vilket var himla skönt! När vi kom hem till slut mådde älskling bättre och vi somnade i varandras armar:) ♥

Idag blir det en sväng till älskling innan vi ska på Sandras 20års mottagning! Men ingen av oss ska dricka där så vi tar bilen dit och hem, skönt. Sen blir det hem till mig för film-mys och godis-mys efter det, looking forward to it. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback