Studentmössan

Idag har vi äntligen fått våra mössor:) Min mössa sitter perfekt! Och stilen var grymt snygg, I love it. Synd bara att kläderna fortfarande inte kommit, man vill ju hinna använda dom innan man går ut. Men aja, inte mycket att göra.
Mössan är ju viktigast och nu är den äntligen kommen!

Inte speciellt lång dag idag då jag började 8 och slutade 35 minuter senare, haha. Då gick jag bort till älskling på jobbet o lämna hans dosa och pussades lite grann innan jag gick tillbaka för att få min mössa:)
Han kommer hit efter jobbet, då blir det middag och sen får vi se vad som hittas på. Kanske en bio eller en golfrunda, dont know yet. Mysigt blir det vilket som:)

Under gårkvällen så åkte vi till C&M för att tvätta bilen som faktiskt var skitig denna gång, haha. Hann med att busa lite med skitungen innan vi gick ner till tvätthallen. Jag var jätteduktig och hjälpte faktiskt till så mycket det gick. Även om älskling tvättade överallt där jag gjort, cepe:p Ren blev bilen iaf och då var det dags att åka hem igen.
Vi hyrde Hotet Inifrån på vägen hem och den var skitbra! Båda två var helt fastklistrade i soffan, haha. Sen såg vi ugly betty och sen gick vi faktiskt o la oss - helt slut var vi båda så det var jätteskönt.

Nu ska jag värma en panpizza till lunch och sen ska jag nog lite duktigt städa ute hos mig. B y e e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback