Sunny sunday!

Vilket toppenväder, oh my! Hoppas det kommer igen (om det försvinner) på torsdag :) Our day.

Gårkvällen blev mycket trevlig. Jag o älskling tog som sagt bilen dit och vi stannade endast i två timmar, tyvärr. Båda två var helt slut efter gårkvällen och vi hade hyrt film, köpt godis och läsk som vi ville hem till också! Sandra led nog inte utav det heller eftersom hon skulle ut med alla tjejerna senare!
Jag o älskling bänka oss i soffan direkt när vi kom hem, Beerfest! Trodde aldrig jag skulle tycka om den filmen men den var faktiskt bra. Trots att jag råkade slumra till ett par ggr mitt i men jag hängde med ändå ;) Trött var rätta ordet. Efter filmen gjorde vi ordning lite varmamackor innan vi gick ut för att sova. En riktig myskväll med hjärtat. ♥

Imorse när vi vaknade duschade jag lite snabbt innan vi skulle hem till kassmyra. Både mami & Marie fick rosor och choklad av oss:) Varken mer elr mindre. När vi var hemma hos älskling åkte vi nästan direkt, mot kungens kurva! Älskling skulle ha löparskor och Marie skulle köpa jeans till Gittan från Janne i morsdagspresent, haha. Och när vi kom tillbaka var Gittan, Jannie o Mimmi redan där så det blev fika i solen:)

Sen åkte jag o älskling hem till mig igen. Han skulle tvätta fönstrena nere åt mami så han börja direkt o jag hjälpte till lite grann innan jag börja med annat. Avspolning av altanen och fix där. Sen satte älskling upp partytältet medans jag fortsatte med fix på tomten och så. Massor förberedelser inför studenten:)
När han sen åkte hem åkte jag, mami & papi till maxi för att köpa lite blommor till tomten. Vi passade även på att handla plasttallrickar och allt sånt inför torsdag så det blev lite avbockningar på listan iaf, hihi. Goosh jag är så spänd inför denna dag! Det är ett otroligt pirr i magen så jag kan bara tänka mig vad som blir då!

Tillbaks hemma planterade vi de blommor vi köpt och sen blev det grillmiddag ute på altanen, härliga väder! Efter det sa jag faktiskt hej då och gick ut till mig. Ska försöka ta tag i mitt rum nu för jag har redan lyckats lägga runt kläder överallt och det bådar inte gott inför torsdag. Bäst att ta tag i direkt nu. Sen blir det bara chill framför teven by my self. Älskling har träning och sen måste han hem o packa för dem ska på "klassresa" imorgon till tisdag! :(

Imorgon ska jag städa det jag inte orkar ikväll, typ som att ta ut min rena tvätt hit? Sen ska jag försöka hinna till huddinge och, om jag inte ångrar mig, köpa älsklings studentpresent! Och sen vid två har jag klipp & slingtid:) Ljusa slingor och toppning, kanske även lite mer uppklipp, we'll se. Sommar/studentfräscht blir det iaf!

B y e e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback