Syster!

Åhh vissa dagar är bara bajs när det gäller saknaden. Jag hoppas verkligen att jag flyttar till skåne någon gång i mitt liv så jag slipper det här. Visst jag kommer sakna min bror istället då men syster är syster! Hon är allra bäst. Även om vi bråkar rätt lätt så är det speciellt, hon har aldrig varit för mycket eller för lite, hon är lagom
Idag ringde hon mig när jag var inne på h&m och berätta att hon ska designa mitt & Andreas (om det blir så, vet man ju aldrig men det hoppas vi på!) vardagsrum när vi flyttar hemifrån, bara sådär lixom. Haha. Så skön! Hon har redan köpt en möbel och vet precis hur det ska se ut så när vi/jag ska flytta och letar/ska köpa soffa så måste det vara en vit tygsoffa. Resten bestämmer hon och pengar är inget att oroa sig för sa hon :O I love her! Sen börja vi prata om studenten och vi båda har köpt exakt likadana vita jeans som vi ska ha på oss på utgången på min studentdag, haha det är ballt att det kan bli så:D Jag längtar enormt till den 30 maj, då kommer hon äntligen:)

Well, inne på h&m hittade jag självklart stuff. Det blev en vit jeanskjol (YES), inte riktigt som jag ville ha den men ska klippa upp den lite så blir den perfekt! Bra pris också det gillar vi. Så nu har jag min outfit till älsklings student klar redan:) Om jag inte hinner ändra mig dvs, hihi. Sen blev det ett vanligt vitt linne med tunna band och ett vitt&grått randigt! Sen råkade jag gå ner på barnavdelningen, där hitta jag världens sötaste/coolaste kjol till Tilda som jag självklart köpte. I stark rosa! Köpte två för syrran ville ge en till Malou också så nu blir de likadana;) Har 300 kr kvar att handla för också, antingen blir det en mascara eller underkläder för det. That's nice.

Sen kom mami♥ så då blev det en fika:) På fredag ska vi in till stan tillsammans. Det var länge sen vi tog en stanrunda så det blir kul. Då blir det jaga studentskor för sen är jag helt klar med outfiten, s k ö n t! Köpte en bandlös bh idag också, men på lindex. Fick även med genomskinliga och vita band så den kan användas många ggr:) Sen gick vi in på ica och handlade det jag behövde till barngympan bl a. När vi var klara stog älskling redan o vänta på oss så vi fick åka bil hem, snällis ♥ Hans studentmössa var btw inte som han beställt, stackars. Ingen i bygg fick sitt namn fast de beställt det, Byggskolan Byg3B står det istället :O Han är arg min pluttis, jag förstår honom.

C i a o o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback