Turister

Kom hem från stan för en timme sen, vi lyckades faktiskt rätt bra! Till en början höllt jag på att svimma av tanken på att gå fram till turisterna och ursäkta mig för att sedan ställa frågorna och bli inspelad, haha. Inte för att det är något stort med det, men att det ska spelas upp för klassen (turism&resor gruppen som man typ inte ens känner till häflten i) är tillräckligt jobbigt för mig. Men jag kom över det där och det flöt på bra:) Vi hann intervjua en ryss, dansk och tjeck innan jag begav mig hemåt! Tydligen så gillar Robban (läraren) vår projektidé skarpt och tycker vi hade gjort mycket bra ifrån oss på första inlämningsdagen. Och då fick han bara höra intervjun med Taylor, haha. Som jag typ pratade fel i, i vartannat ord. Usch! Men det är ju helheten som räknas, right!

Älskling plockade upp mig i centrum då han slutat jobba så åkte vi direkt hem hit, till honom. Middagen var typ helt klar då så det var bara sätta sig och äta. Korvstroganoff, Mums! Svärfar är grym på matlagning alltså, haha.

Åker hem när han ska på träningen så kommer han och myser med mig efter den:) Måste kolla vad jag ska ha för kläder imorgon också, mösspåtagning! 14.00 i aulan, spännande. Det är det enda jag har imorgon så jag har lång tid på mig att bestämma kläder då om jag inte lyckas göra det ikväll. Sen måste jag höra efter om jag är den enda som tror att man ska dricka? Haha. Efter mösspåtagningen är det femkamp som gäller! I mölle eller idro, beror på väder. :) Sen kommer älskling och hämtar mig när vi är klara så åker vi till mig.

H e j  s v e j s !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback