Valborg

Ja igår var det valborg, och vilken underbar dag det blev:) Jag o älskling fixade i stort sett hela dagen, handlade, städade, plockade o allt sånt. Vid halv sex hämtade vi upp Tomi & Matilda, jättekul att få träffa henne:) Sen kom Mackan & Emmi nästan precis efter att vi kommit hem till mig igen så då blev det grilltajm.
Lite senare när maten var uppäten och vi hade förat ett tag kom även Sean, trevligt. Vi satte direkt igång med ölspelet som resulterade i massa skratt och till sist alldeles för mycket dricka på så kort tid, HAHA:D
Hur som helst så var det verkligen ett toppenföris:)

Vid tio tog vi bussen mot Sean där det skulle festas all night long. Där var redan en hel del folk när vi kom så det var mycket trevligt! Emmi, jag o Sarah lyckades med några himla trevliga kissbesök tillsammans också, då vi även gjorde upptäckten att jag verkligen andades? HAHA, shit vad sjuka man kan bli.
Toppenhumör hela kvällen var det! Men vid halv två var både min o älsklings dricka slut och han hade inte mått så bra på hela dagen så han kände att han ville hem och eftersom jag ändå inte hade mer dricka så begav vi oss. Skönt var det, även om jag hatar att somna när det fortfarande är snurrigt. Isch! Fyllemat när vi kom hem och sen sängen bums. TACK FÖR EN SUPERKUL VALBORG!

Idag när vi vaknade så ville ingen av oss röra på oss eftersom båda hade världens huvudvärk, usch. In för frukost och sen tupplur på soffan framför teven blev det. Innan vi kunde åka till älskling blev det en dusch och vem har inte världens sötaste pojkvän? Han tvättade mitt hår åt mig så jag slapp själv:) Hihiii.
Blev ett stopp på Robbans för varsin sallad på vägen till älskling också, supergott. När den var uppäten blev det finns i sjön spelande med Malin eftersom hon var på besök med Gittan. Jag förlorade tyvärr, hmpft? Sen fika med wienerbröd, mums.

Nu ska vi snart åka till C&M där älskling ska tvätta bilen. Efter det antar jag att det blir godis o film till kvällen:) Mys! Imorgon börjar jag redan klockan åtta, usch. Men att sluta klockan tio är ju inget man klagar på? Haha. Då måste jag in på foto o kolla om jag kan skriva ut mina bilder som ska ställas ut på fredag. (USCH)

Sen är det bara torsdag kvar för på fredag har jag en ledigdag då jag ska vara barnvakt åt Tilda hela dagen!

Nej nu ska jag skutta iväg med Malin fastklistrad på benet, fun(nottie). C i a o o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback