Vilken charmör..

Ibland är min pojkvän lite extra charmig och kärleksfull. När jag vaknade imorse hade jag fått två sms av honom. I det sista smset, så otroligt gulligt, stog det ".. förlåt om jag väcker dig nu men kan inte låta bli att tänka på allt vi gjort tillsammans. jag längtar verkligen tills imorgon! ska lägga mig nu älskling. jag älskar dig mest:) ses snart<3 "  För mig är det urgulligt. Han är verkligen b ä s t . Jag längtar inte lite tills ikväll nu <3

Sen jag vaknat har jag faktiskt, hör och häpna, vikt in all tvätt och dammsugit:) Damn I'm good! Med tanke på väderprognoserna så ska det regna eller iaf vara molnigt och grått på vår studentdag så det kan ju vara bra att ha fint inomhus, tyvärr! Jag har nu slutat hoppas på bra väder efter dessa prognoser jag sett. Bara att acceptera, vi kommer springa ut i skitväder :(  Det blir inte alls lika kul men vad ska man göra?

Jag plattade (som vanligt) håret imorse och resultatet av klipp&sling igår är verkligen fint:) Det ser ut som det är solblekt för hela håret går liksom i ljusare nu. Men det fick bli uppsatt eftersom det blir soldusch idag, och no makeup! Förra gången glömde jag ta bort mitt så ögonfransarna var helt ihop kladdade efteråt och man får inte ha vatten på hyn förrän efter åtta timmar. Good work, haha.

Tess & Lippa kommer nog snart, då blir det lunch:) Jag har inte ens ätit frukost så min mage kurrar massor. Sen ska vi äta jordgubbar  också, mums! Men det får vi göra inomhus då eftersom det är sånt S K I T V Ä D E R !

Nu ska jag plocka in lite disk härifrån innan jag får besök. Hihi. C i a o o


Andreas Johansson, min stora kärlek ♥  
Mer än 15 månader tillsammans, de bästa i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback