What a day, ja.

Dagen började med att jag gjorde mig i ordning när klockan ringde kvart i sju imorse, när jag dessutom vaknat tjugo över sex när älskling gick upp. Skönt!? Sen vid halv åtta gick jag till bussen för att åka till centrum, sen satte jag mig på tåget in till stan. Var framme på grönan tjugo i nio och intervjun skulle börja Nio. Bara att vänta!
Gruppintervjun var faktiskt väldigt trevlig, även om jag hade trott att folk skulle vara i min ålder som sökte dit? Men nej det var tio personer för kiosk/fastfood samtidigt och jag var den enda under 20. Fun! Det kändes iaf som det gick bra men jag har, dessvärre, ingen större lust att jobba där i sommar faktiskt. Men man tar vad man får eller hur! Så blir jobbet mitt är det inget att snacka om, då spenderas min sommar på grönan i år. Time will tell.

Åkte sen direkt till skolan där det var fullt upp med att ställa ut projektet. Snälla kompisar som jag har så hade de redan fixat åt mig också så jag var inte efter alls:) Jag hängde på där och finfixade lite grejer, sen lånade jag en kamera. Mitt i allt ringde Camilla mig och fråga om jag hade tid o lust för en fika i centrum med henne o Tilda, som att jag skulle tacka nej? Så en mysig fikastund blev det.
Efter den åkte vi upp till mig för att hämta lite saker eftersom jag skulle sova hos älskling inatt. Sen när vi väntade på att Micke skulle sluta jobba ringde C vårdcentralen för att jag hade ont fortfarande, och ja, nu ska jag gå på antibiotika i tio(?) dagar:( Men tack vare Camilla fick jag hälp, i tid.
Vi åkte direkt därifrån till maxi där de skulle handla lite. Tilda dansa hela vägen i bilen, haha. Hon härmar allt nu, så himla söt<3 Och så vägra hon sitta i matvagnen hon ville bli buren såklart. När vi handlat klart följde jag med hem hit, till bremora:)

Nu ska jag snart åka bussen till älskling, ska försöka tajma honom efter hans träning är det tänkt;) Vi ska nog kolla så mycket vi orkar på semigrejen till eurovisiongrejen. Och äta godis till det såklart. Myspys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback