- Kolla Najger

Vi har världens roligaste kines på vår avdelning! Han kan ingen svenska och vi kan ju ingen kineska (såklart), förutom kissa och bajsa som hans föräldrar lärt oss. Idag fick vi även en till lista med fler ord, interesting! Any how, när vi skulle sova idag så peka han på ett barn som låg bredvid mig och sa - kolla najger!! Vad det betyder har jag ingen aning om men vad det låter som kan ni nog komma fram till själva om ni säger det högt? När jag sa till Jörgen vad jag tyckte han sa börja vi båda två asgarva och då trodde vår lille kineskompis att vi skratta åt honom och började med sitt asfula garv, vilket resulterade i att jag grät av skratt:D Hur som helst, det han ville var iaf att ha en blå kudde som låg mellan mig och barnet bredvid. Kolla najger betyder kanske vill ha blåa kudden? Roligt var det iaf, jääävligt roligt! Den killen som låg bredvid mig är nämligen indier, HAHA.

När jag slutade gick jag ner till centrum där Camilla väntade:) Jag tog ut pengarna för ljusen och sen gick vi till ica. Såg att den nya marabou non stop har kommit ut så jag köpte ju självklart en! Har dock inte smakat ännu. När vi handlat gick vi till Mickes jobb och vänta på att klockan skulle bli 16. Älskling kom strax innan så vi kila in och kolla skruv, eller ja han gjorde;) Sen när Micke slutade åkte dem hem till sig och vi till mig!

När älskling lämnade mig för en halvtimme sen ungefär hade han skruvat upp mitt skåp, ätit middag och myst med mig:) Skåpet blev as bra, middagen var god (tunnbrödsrulle med räksallad:D) och myyyset var bäst!! Hihi. När han åkt så plockade jag ordning på allt som dragits ner och nu ser det iaf bra ut här hos mig, bara dammsugning kvar men jag orkar inte det nu.

Jag ska avnjuta min choklad framför teven. Bara feta mig som alltid. Jag bestämde mig när älskling var här för att jag inte orkar ta mig till solbo för att sola och att jag inte orkar åka hem till honom så jag stannar hos mig istället. Vi ses ändå imorgon igen. Och dessutom ska han åka hemifrån halv sex imorgon bitti :O Jag börjar inte förrän 8.30 så jag vill hellre sova i lugn och ro så länge som möjligt! Plus att jag kan gå senare härifrån till jobbet.

Nej nu ska jag smörja läpparna och fortsätta mitt feteri, ciaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback