Anka planka <3

När jag satt i bilen på väg hem från älskling så fick jag sms av Nettan, först trodde jag hon skickat fel men sen fick jag flera. Hon ville att vi skulle hitta på något och jag hade ju bara tänkt ligga på soffan så jag blev så glad:) Vi bestämde iaf att hon skulle komma till mig så skulle vi åka och handla mat till mig och lite godis till oss. Hihi.

Så när älskling släppte av mig här hemma sprang jag in och bytte om och sen kom Nettan efter typ 10 minuter. När vi kom tillbaka till mig åt jag min middag som blev chicken thai wook, YUMM. Min anka planka erbjöd sig att laga tacos till mig men jag tackade nej, tyckte hon kunde göra det en annan gång istället när båda skulle äta;)

Sen har vi bara suttit och skrattat massor. Det har varit helt underbart:) Som hon sa; vi ska se till att börja umgås mycket mer nu. Och att båda två ska till skåne, och gillar, är ju bara bäst. För då kan jag åka med henne i hennes bil hihi. Och dela bensin såklart, värsta myys bara vi två på road trip! Mihi. Planka anka och anka planka för alltid, right hun? haha. Du är grym Nettan <3 Tack för ikväll.

Älskling blev jätteglad för sin present:) Jag köpte ett grattiskort och där i hade jag skrivit vad hans present var; på lördag ska vi äta middag på Amazon och sen bowla, och för att vi båda ska kunna dricka kör papi oss fram och tillbaka:) Ja jag bjuder alltså då, själva presenten lixom.

Nu har jag precis duschat, skulle hoppa direkt in i den när Nettan åkte men så precis ringde min älskling, han skulle gå o lägga sig tröttisen. Jag är faktiskt pigg nu? Typiskt. Men får iaf sova till 8 imorgon, wiho.

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback