Back on work

Idag var jag tillbaks på jobbet igen. Började min morgon med att ställa mig i duschen, usch vad det är jobbigt när man är frusen och sen måste gå ur den där sköna varma duschen och bli ännu kallare än innan.. Men vakna det gjorde jag absolut.

Rätt lugn dag med rätt få barn, heeelt okej alltså. Magvärken har inte gett upp ännu, men jag kommer nog inte bli av med den på ett bra tag heller eftersom... Skitsamma. Jobigt är det iaf och så ska man vara glad och trevlig medans man bara vill spy på allt! Kan man inte vara utan magen? Ööh jovisst..

Jag ska börja göra middag snart också, fast jag har NOLL lust med det. Ovanligt.. Meningen är iaf att älskling ska dyka upp här såfort han är klar med däckbytet på sin bil och äta med mig, därav att jag måste göra middag! Sen vet jag inte vad vi ska hitta på, senare ska vi iaf hämta hans högtalare & stereo som fortfarande är hos Cämi.

Jag vet inte ens vart jag ska sova i natt? Orkar inte bestämma mig nu heller så det får jag ta tag i senare;) Det är ju faktiskt inte bland det viktigaste.. Men ändå.

Nej nu blev det för mycket skit, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback