Bajs bakis

FY FAN!!!!!!!!!!! Jag har aldrig i hela mitt liv varit så jävla bakis någon gång förut, jag fattar verkligen inte hur det går? Jag drack inte ens mer än vanligt, åt bra, blandade inget. Varför har jag då mått såhär?!?

På vägen hem igår fick jag o älskling hoppa av bussen för jag inte alls mådde bra, inte han heller faktiskt, så efter en stund på backen ringde jag min käre papi som kom och hämtade oss så vi fick komma hem någon gång. Haha. Jag tror jag somnade inne på toan för sen när jag väl vaknade slängde jag av mig alla kläder och skakade i hela kroppen, benen vek sig, när jag gick till sängen. BLÄ.

Sen har min natt fortsatt så, jag har vaknat en fem ggr kanske, och spytt som en tok! Men det tog ju slut så hälften av gångerna har det bara varit galla.. Så hela den här jävla fitt dagen har jag legat i sängen och sovit/vilat och sprungit fram o tillbaks till toan, medans älskling har varit jävligt pigg och mått skit bra! Bajs.

Nu har jag iaf fått i mig en hamburgare, äntligen, efter fyra timmars försök.. Och det känns typ bra nu. Skönt. Det är vid såna här tillfällen man aldrig vill dricka igen.. Fyfan.

Men halloween kvällen blev grymt bra:) Även fast vi drog ifrån Camilla till Mange istället senare, det var lika kul där! Massa underbara personer på båda ställena och riktigt bra stämning. Skit kul att se alla utklädda också, mer eller mindre. Jag är nöjd med min djävulsoutfit iaf, även om den är grymt vanlig. Det var nice! Sen vid halv ett var älskling (som alltid?) lite för full så han typ somna, då hjälpte Mackan mig att få ner honom så gick vi mot bussen...

Bilder kommer när jag är som vanligt igen. Jag har inte ens orkat klä på mig, plockat ordning, eller duschat (!!) idag, fyfan vad äcklig jag är nu. Men sminket tog jag bort för nån timme sen iaf. Haha. Usch..

Nu ska jag kolla på ensam mamma, säsongsfinalen:) Sen blir det nog sova, som jag gjort hela dagen..

Kommentarer
Postat av: emelie

jag var också sjukt bakis!!! det är något med hemmafester..:p

Postat av: Elin

Ah fyfan, jag har aldrig spytt så mycket. USCH

2007-11-05 @ 12:35:53
URL: http://el1ns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback