Det är just det..

.. precis det. Det som stör mig så mycket att jag vill spy!

Jag har varit duktig nu. Jag har vikt in alla kläder, nästan iaf. Det är några toppar som behövs strykas så det ska jag nog kila in och göra nu. Ska även lämna all smutstvätt till mami då:) Sen har jag faktiskt plockat in all disk som stog i diskstället! I'm so good! Som vanligt är det bara dammsugningen kvar, det är den som är jobbigast.

Min pojkvän har inte hört av sig ännu så jag vet fortfarande inte hur kvällen blir. Men jag sover nog hemma, till typ 99%. Det blir skönast för min del och jag är ju ego så att.. Haha. Och om han inte kan höra av sig får han skylla sig själv, yes!

Avslutar med en bild från studenten, en helt underbar dag!! Jag skulle kunna göra om den varje dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback