Elaka mamma

Igår när mami kom hem (jag o älskling hade precis gått in då, och han letade efter mat till katten :S) så är det första hon säger; jag åker ner till Lina & Jakob på fredag och kommer hem söndag kväll igen. JAHA?! Bara sådär. Hon tar komp från jobbet hela dagen imorgon, åker med Malin ner och tar tåget hem på söndag kväll. Elaka mamma! Jag vill också träffa syster ju :( Bajs.

När älskling kom igår skällde vi på varandra, han påstog att han ringt mig tre ggr och att jag vägrat svara? Jag sa nej du kan inte ha gjort det kolla själv (visar samtalslistor). Hoppsan, vem hade rätt? PUCKOT hade ringt Emelie de där tre gångerna, inte mig! Eftersom hans display är helt sprucken så ser han ju knappt något alls och vet ju inte vem han ringer eller får sms ifrån.. Ändå påstog han att han hade ringt, det är verkligen typiskt honom! Iaf, han fick så han teg när Emelie väl ringde upp mig och frågade varför han ringt! Haha. Jag älskar att ha rätt!

Sen började vi med maten tillsammans. Den blev inte alls så god men den gick ner. Superkockar;) Haha. Efter maten satte vi på 1408, hans jobbarkompis hade laddat ner den och bränt så han lånade hem den. Av det jag såg (råkade som vanligt somna, men i en skräckis?! haha) så var den väl inte världsbäst. Men lite läskig var den.

När vi sett klart på den åkte vi till willys för att handla lite, älskling skulle ha fil och sånt till jobbet så jag passade på att köpa hem lite grejer också. Sen åkte vi direkt till Cämi därifrån. Packade in allt i hans bil (helt otroligt att det gick) eftersom vi var illa tvugna till att få in det när en sk kompis till honom inte gör som han lovat, lågt.

När vi kom hem till mig igen ställde vi in alla grejer hos mig och sen la vi oss på soffan och kolla Fråga Olle:) Var nog det roligaste jag sett, med Danny :D Snyggsnyggnyggiiiiiiing! Älskling bara sucka åt mig, haha. Sen somna vi väl någon gång därefter.

Nu är jag hemma, ska försöka somna en stund tänkte jag. Måste vara på jobbet halv fem igen då vi har fika och sen APT till halv åtta :( Tråk. Efter den ska jag nog äta lite med mamsen och sen bara dega framför teven.

Imorgon är det fredag, ÄNTLIGEN! Jobbar 7.30-15. Sen får vi se vad som hittas på. En chillhelg ska det bli iaf.

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

åh! vad roligt :) jag förstår inte heller, man blir så less :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback