Ellospaket

Kom just på att mitt paket från ellos redan har kommit:) Hade redan glömt vad det var i det så jag kikade in på sidan nu och kollade, jag vill verkligen ha kläderna nu!! Men jag ska ju hem till älskling ikväll så jag hämtar nog det på rasten eller efter jobbet imorgon. Jag orkar inte bära med mig det till jobbet nämligen.. Fast iofs kan jag ju lämna kvar paketet i hans bil ikväll så får jag det efter matchen imorgon, Good idea.

Jag kanske åker ner till syrran snart. Om två helger? Jag har inte bestämt mig riktigt ännu! Men hon vill det verkligen så det känns väl som att jag får ställa upp lite. Hmm. Vi får se, ska kolla biljettpriser och så nu tänkte jag. Mami betalar biljetten hur som helst men jag är ändå inte säker på att jag vill åka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback