En bakfull pojkvän

Jag sa halv fyra, han kom fem i halv;) Fan vad grym jag är. Han är så söt så. Hade köpt med sig julmust och maltesers till mig som han tyckte jag skulle äta då. Hallå jag sover Andreas, svarade jag. Haha. Då öppnade han påsen och gluppsa i sig hälften, gulligt va. Sen pratade han massor och jag låg bara o skratta åt honom! Fullis!

Nu ligger han bakis i sängen, fortfarande. Han har samling om en timme typ så jag har sagt till honom ett par ggr eftersom pappa ska köra hem honom innan så han kan hämta träningskläder och sin bil! Men han ville bara ha en alvedon och vatten sen vände han sig om. Jahapp! Det kan han ha;)

Jag ska åka med när vi kör honom, dom får släppa mig i centrum och sen får papi hämta upp mig där när han kört hem Andreas. Medans ska jag ta ut pengar åt mamsing och sen ska jag köpa ett grattiskort till min pojkvän!

Farfar är här med min bror. Dom har bytt till vinterdäck på farfars bil och nu snaggar bror honom där inne. Jag var inne en snabbis och fick 500 av farfar:) Precis vad jag behöver såhär innan löning. Han sa att det var julklappspengar och så kunde jag bjuda Andreas på nån öl också, haha. Sen kom han på att jag tjänar egna pengar nu men jag fick dom iaf. Tack farfi <3

Nu måste jag få upp min älskling. Direkt efter hans träning åker vi till C&M. Då ska A köra dom direkt typ, det är inte bestämt om Tilda ska åka med dom en stund eller om hon stannar hemma istället med oss. Annars måste A köra dit till åtta igen och hämta henne för då är det BF där som gäller, och sen ska han hämta C&M sen igen.. Det är självklart älskling som bestämmer hur han vill göra. Tilda blir nog lika glad för vilket som;)

Imorgon ska vi fira älskling också:) Han fyller ju 19 år på måndag, men då har dom bortamatch. Fast jag har inte bestämt mig för om han får presenten imorgon eller på morgonen på måndag innan han åker till jobbet, det lutar åt det iaf. Hihi.

Byyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback