En helt ny vecka

Måndag betyder stängning för min del. Och idag när Mirandas pappa kom vid ett blev jag superglad, tänkte att nu får jag säkert sluta vid fem då! Men icke. Fem-barnen gick inte förrän halv sex - TYPISKT! Men som vanligt kommer Pontus pappa tio i fem och får sitta ner i en halvtimme för att P inte vill gå hem, haha. Då brukar tiden gå fort.. Idag slutade det med att Pontus pappa (Mats) fick åka hem själv och P ville stanna och gå hem med mig. Så när det sista barnet gått hem gick jag o Pontus hemåt:) Haha. Tur att vi bor så nära varann så det inte är några problem!

Nu har jag kommit hem till mig. Om en timme ungefär ska jag, mami o papi åka ner till donken och käka! Sen åker vi direkt till ishuset för att kolla på älsklings match. Får se om vi stannar hela matchen sen men eftersom det är Almtuna dem möter så lär det väl bli så, dem är jävligt fula så då vill man nog inte åka hemåt? Men blir det tråkigt åker vi hem. När jag kommer hem ska jag försöka orka se på Prison Break, får se om jag lyckas!

Det blir nog inget skåne för min del, jag har verkligen ångest.. Men den helgen vill jag inte! Nej för älskling ska få sin present då, hööhö. Enda kvällen som passar lixom. Eller nästan iaf. Men får se, behöver inte bestämma mig ännu. Pratade iaf med syster idag en himla stund, det var så skönt <3

Och på förmiddagen tog jag tre barn och kilade till vi för att hämta mitt paket:) Och köpa tp's till Veronica, haha. Men kläderna vart lite en besvikelse, dem är as stora?! Ska pröva dem och se, det som är för stort får mami ta! Hihi.

Nej nu ska jag kika bloggisar. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback