En kort stund

När vi kom till C&M möttes vi av en superglad Tilda i dörren, alltid mysigt. Dom åkte nästan direkt så jag o lillsnorpan blev själva. Vi tappade upp lite vatten i badkaret så hon kunde få leka lite där i. Medans hon gjorde det satt jag bredvid och hjälpte till, tvättade håret på henne och tvålade in!

Sen när hon var klar satte jag på henne mer kläder än hon hade innan eftersom vi skulle åka till affären när Andreas kom tillbaka. Sen lekte vi lite och läste hennes nya Julbok.

Vi mötte A på parkeringen och hoppade in i bilen och åkte ner till Vårsta. Det blev ostbågar, godis, läsk och sen mat. Hamburgertallrik för min del och kebab för älsklings. Sen skyndade vi hem till lägenheten igen för att kunna äta. T hjälpte mig att äta pommesen och sen fick hon en skål med ostbågar.

När hon ätit hälften såg jag att hon var jättetrött så jag bytte blöja och satte på pyamas ifall hon skulle somna i soffan med oss. Och redan när vi kom tillbaka och jag la henne hos Andreas somnade hon på bara 2 minuter, nästan. Så jag kila och värmde vällingen och sen gick hon och A in till hennes säng för att sova för natten.

Så det blev inte alls någon lång stunds barnvaktande, men det gör ingenting. Nu sitter jag framför teven och ska snart gå och väcka A. Han har sovit med henne en halvtimme nu så snart ska jag väcka honom tänkte jag;) Jag frågade innan om han ville sova eller om jag skulle komma in och säga till då ville han att jag skulle säga till.

Blir bara film/tv mys resten av denna kväll. Jag är rätt trött på att bara sitta still nu faktiskt.. Men spar pengar gör man ju iaf;) Hahah. Dom gör jag av med på lördag istället, japp.

Nej nu ska jag väcka älskling. Nattinattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback