En kväll för mig själv

Det har varit skönt faktiskt. Jag har inte lidit en sekund. Förutom att min granne har party och det låter förjävla mycket därifrån så är det himla mysigt:) Jag har kolla på Idol, Fredag hela veckan och under tiden har jag haft min kära dator i knät och pratat med massa personer på msn. Såna jag inte pratat med på läääängelänge!

Min pojkvän har ringt också. De förlorade med 8-0 eller något sa han. Haha. Sopor! Nu befinner han sig på tb's, eller colloseum som det numera heter. De har tydligen varierande stängningstider där men han lär väl inte komma före stängning iaf så jag lär ju inte få sällskap av en full pojkvän förrän tidigast 2. Jag räknar med halv fyra tiden.

Jag tänker ju självklart inte vara vaken tills dess utan jag ska sova! Men inte än. Jag är fortfarande upptagen med datorn och det är bara så trevligt så jag vill inte sluta. Helt otroligt att jag är vaken med mig själv nu. Grattis!

Ska bli spännande och se hur bra det går att somna till detta dunkandet. Blä. Men det ska dem få äta upp, tro mig;D Hoppas någon utav våra tjuriga gamlings grannar går och klagar, MOAHA. Dom gör det på mig som inte ens har såndär volym så då borde dom bannemej göra det på dom! Tycker jag iaf. Nej dum Elin.

TREVLIG HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback