Fars dag

Idag är det ju Fars dag, men det har aldrig varit något vi firat speciellt i familjen. Varken mors eller fars dag! Men min papi fick iaf en påse med massa gelehjärtan (hans favoritgodis) och ett litet kort. Han blev glad för det:) Bror & S kom hit så åt vi middag (tacos igen!) och nu ska vi snart äta glass. Eller dem, jag har fortfarande magknip.

Igår efter middagen hos C&M fick jag jätteont i magen. Jag trodde hela tiden att det skulle gå över så jag gjorde lixom ingenting åt det. Vi sjöng massor och spelade Eyetoy. Men vid elva hade jag fortfarande lika jävla ont, det knep och gjorde jäääävligt ont.. Så medans de satt och tröck i sig massa cola, godis och ostbågar under hela kvällen låg jag på golvet och hade ont!

Sen sov jag till och från under hela kvällen/natten, älskling skulle ju vara "fyllechaffis" till Marie & Hasse så han var ju tvungen att hålla sig vaken. Vid halv två gick jag ut till honom i vardagsrummet och han såg direkt hur ont jag hade.. Så vi pratade en stund innan jag gick o la mig igen och han åkte o hämtade dem.

När jag vaknade imorse hade iaf värken släppt. Skönt. Men sen när det var dags för lunch fick jag (precis som igår vid middagen) knappt i mig någonting alls. Jag fattar inte?! Sen var det som vanligt igen, ingen värk. Och så var det dags att åka hemåt, efte en helhelg hos och med Camilla, Micke & Tilda:) Supermys har det varit hur som helst!

Älskling körde hem mig så när jag kom innanför dörren tog jag tag i all disk, fyfan vad mycket det var. Sen torka jag rent bordet och plocka med allt skit som jag alltid har överallt? Suck. Sen ringde papi mig och sa att han var på väg hem och vi skulle äta tacos med brorsan & Somayeh. (yippie)

Så jag kila in och hjälpte till med maten när han kom hem. Sen skulle de färga papis hår så jag kila ut till mig igen eftersom magen är som den är.. Får prata med mamsen imorgon för jag lär sova när hon kommer hem ikväll. Måste boka tid hos doktorn nu!!!!

Nu ska jag bara vila framför teven med tända ljus:) Och innan det är dags att sova ska jag ta en dusch!
 
Imorgon blir en lång dag, jobb 9-18 och sen hem snabbt för att försöka äta någon middag och packa(?) sen ner till ishuset för att kolla älsklings match. Och efter den hem till honom eller mig för att kolla lite Prison o sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback