Fläkten är på plats, wiho

Äntligen sitter fläkten på plats. Tack vare min pojkvän såklart. Han kom och hämtade mig på jobbet så åkte vi direkt för att köpa hållare. Blev även en stång till duschdrapperiet och en toarulle hållare:) Sen på vägen hem köpte vi med oss mat, fast jag var inte hungrig alls.

Matchen igår gick bra, dem vann med 5-1 tror jag. Haha. Slutet var inte lika roligt, bråk bråk bråk.. Typ. När jag kom hem slängde jag mig i sängen, jag höll på att frysa ihjäl!! Innan jag somnade ringde älsk och berättade om vad som hände med armen och sådär. Han fick ett slag! Sen kollade jag på hela Prison (det jag hann se) också. Goodie! Men som vanligt; det är så långdraget..

Imorgon är det onsdag, halva veckan är då gången. Hihi. Helgen är alltså snart här, även om jag inte ska festa (?) så längtar jag.. På fredag blir det myyyyys med Johanni och kanske Emmi:) Blir nog godis, idol och massa skvaller? Hihi. Hur som helst så jag otroligt mycket fram emot den! Sen på lördag ska jag o älsk vara barnvakt åt Tilda:) C&M ska på fest då.

Aja nog om helgen, nu ska jag städa lite medans älskling duschar. Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback