Förlängt :)

Idag på jobbet fick jag värsta illamående attacken :/ Precis som jag känt när jag tagit mina p-piller förut, de andra sorterna. Så jag tänkte direkt att aha nu är det kört. Ville spy i typ en timme men det kom inget. Sen när lunchen väl kom åt jag två portioner av soppan och två knäckesmörgåsar. Sen var illamåendet som borta?

Så nu ska jag iaf ta p-pillret imorgon igen och sen veckan ut, för att se om illamåendet kommer tillbaka och isf hur länge det håller i sig. Jag vill inte ge upp direkt! Vad fan ska jag göra utan dem? Och nej det är inte bara för att det är ett "skydd" utan jag vill helst äta dem för att mensen ska funka för min del.
 
När jag ätit upp ringde telefonen och så gav Jörgen mig luren och sa att det var Susanne, chefen. Jahapp tänkte jag, nu berättar hon att jag måste gå. (Inte får förlängt vik) För de som fått förlängt hade redan fått veta det.. Men nej, hon frågade mig om jag kunde tänka mig att arbeta kvar under våren, ABSOLUT svarade jag! Så nu får jag ett nytt avtal som gäller fram till och med sista juni! Hur bra som helst. Och så har jag semester 21/12-4/1 :)

Efter jobbet idag gick jag direkt till Helmers, det var hur trevligt som helst att bli klippt, hihi. Jag o Sandra har typ inte träffats sen min student så vi hade en heeeeel del att prata om! Och om jag kan få special pris varje gång så blir jag nog stammis hos henne fr om nu;D Hon har aldrig klippt mig fel, jag är alltid nöjd när jag går därifrån:)

Sen sprang jag in o hämta mitt paket, äntligen! Hade glömt några av sakerna som var där i, hihi. Jag har som vanligt inte orkat prova men allt såg bra ut. Sen sprang jag därefter in på In & Finn och köpte ett duschdraperi, skulle egentligen bara ha hållare men dem sålde inte bara det där. Iaf så såg jag inga! Men det gjorde inget att draperiet följde med för det var snyggt;) Så köpte jag även våtservetter i vilda bärs smak, hihi.

Sen jag kom hem har jag städat, damn good. Har till och med dammsugit! Så nu är det snyggt här hemma. Det känns skönt att jag gjort det så jag slipper tänka på det i helgen. Ska försöka locka med mig min älskling till Coloseum efter vår kväll på heron på lördag, om jag fortfarande är sugen då;) Sandra ville nämligen att vi skulle kika förbi där för att hon o några skulle dit. Det lät mys!

Ciaaaaaaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback