Grattis älskling <3

Idag är det iskallt, tycker jag iaf. Vi gick på promenad till parken med barnen på förmiddagen och även fast jag hade vinterjackan och vinterskor frös jag tokmycket. Ansiktet gjorde svinont! Blä. Sen spenderade vi resten av dagen inne på avdelningen istället;)

Jag kom ifrån jobbet redan halv sex idag, superskönt. Då var det tomt på hela dagiset, brukar typ aldrig hända. Jag nästan sprang hemåt därifrån. Haha. Och fortfarande var det iskallt ute. Uscha.

Nu kommer snart Nettan hit, igen. Höhö. Men hon ska bara hämta mig för vi ska åka och sola direkt. Antingen ska vi äta något innan vi solar eller så ska vi köpa mat och laga den här hemma efteråt:) Mysmys. Från början skulle vi bara åka och sola sen hem men sen skicka hon sms under dagen o fråga ifall jag ville äta något med henne också, för hon skulle skippa sin träning. Självklart ville jag det! Hihi.

Idag är det ju den 26 november, Grattis min älskling! Lillskit;D Nu är det bara två månader kvar tills jag fyller 20!! Och ett år tills du gör, MOAHA. Nej men idag är det din dag. Hoppas du har fått en någorlunda bra dag och att matchen går bra! Älskar dig hjärtat. Hurra hurra hurra hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback