Grattis Gittan :)

Med tanke på hur jag mådde igår, och fortfarande gjorde när klockan var tio igårkväll, så stannade jag hemma idag. Jag hade ju endast fått i mig en lite hamburgare under hela dagen igår så jag kände att det var bäst så.

Nu har jag sovit en hel del igen och sen bara vilat. Magen känns iaf bättre men jag har inte ätit något ännu, jag är inte ens hungrig? Jag har iaf orkat plocka undan lite, men har fortfarande en del kvar. Jag tar lite i taget helt enkelt. Men det verkar ju ändå inte vara något annat än bakis-sjuka? Haha. Fyfan.

Jag ska snart ta en dusch, snacka om att den är välbehövlig. Efter den ska jag plocka bort allt äckelpäckel som är här och så. Sen kommer nog älskling och plockar upp mig så åker jag med hem till hans mormor & morfar, Gittan fyller 66 år idag, GRATTIS:) Men det känns ändå inte som att det gått ett helt år sen vi firade hennes stora dag? Snacka om att tiden flyger iväg.. Efter "kalas" där, när älskling ska på träning, får vi se om jag åker hem igen eller om jag åker med svärmor hem dit istället. Det är ju ändå Prison ikväll som jag helst ser med älskling :)

Jag har lagt upp bilderna från lördagen på datorn nu också, men jag orkar inte fixa med dem nu. Sen har nog Cämi en del också som jag vill ha:) om hon pratar med mig igen? Så det blir senare.

Nej nu duschen, byye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback