Hjälp tack.

Det har hänt något med min dator, eller antar att det är min pojkvän som gjort något. Jag kan inte höra videoklipp eller så i exempelvis bloggar. Jag kan se dem men det kommer inget ljud!? Jag kan lyssna på musik helt normalt med ljud och så men inte få fram ljud på internet. Kan någon säga vad det är för fel??

Åt precis plättar, igen. Haha. Det är riktigt smarrigt:) Orkade inte laga mat så det var lixom perfekt. Det är inte så roligt att laga mat åt sig själv bara heller. Det tycker iaf inte jag! Om jag får lägenheten kan jag ju alltid laga åt Cämi också, även om hon inte vill ha så kan jag låtsas det. Eller nått. Haha.

Min älskling har samling strax och sen åker dem mot matchen som de ska spela i Hovet ikväll! Mot Bajen såklart. Skulle egentligen följt med och sett på den men han ska förmodligen ut sen efter så då stannade jag hemma istället så jag kan umgås med mina väninnor;) Det behövs.


Snart blir det roligt. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback