Hockeymatch

Guud vilken dag!! Veronica VAB:bade idag så det var jag o Jörgen med 14 barn :O Det kändes.. Vi har ju iofs Eifer men hon går ju bara till 12 så eftermiddagen var ju värst. Men ändå gick det bra för oss, vilan blev typ rekord? 12 minuter för mig o J att "söva" 7 barn, varav ena är väääldigt svår. Fan vad bra vi är! Höhö. Det var inte lite segt att stänga idag efter en sån dag. Puhh.

Plus att mitt vänster öra har börjat värka som bara den:( Började i fredags kväll när vi sjöng, jag får alltid ont när något är högt typ, sen försvann det ju när vi slutade. Men igårkväll fick jag såndär bultande smärta igen.. Det går direkt vidare till huvudet och det är verkligen ingen höjdare att jobba med ett öra som gör sjukt ont när man jobbar med barn. Om det fortsätter imorgon ska jag ringa och boka akut-tid.

Sen jag kom hem har jag packat ihop lite grejer, det blir att sova hos älskling inatt. Och snart ska jag, mami & papi åka, ska stanna på willys först och sen donken:) MUMS. Haha. Sen blir det till ishuset för att kolla på älsklings match! Dom möter nyköping ikväll. Hoppas på vinst såklart! Sen blir det fort hem till honom för att hinna se Prison. Och sen sängen.

Imorgon kommer mitt kök:D Eller kök och kök, skåpdelen och hurtsen, äntligen! Fast jag ska direkt till C&M efter jobbet så jag får inte kolla in det förrän senare på kvällen. C ska ha ljusparty:) Det var länge sen så det blir nog en del ljus imorgon. MYS. Sen hoppas jag att älskling hämtar mig där så vi kan åka hem och fixa mitt kök! Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback