Ingen matlust!?

Jag fattar verkligen inte vad felet är.. Jag kan knappt äta. Jag är hungrig men jag kan inte ens äta hälften av vad jag brukar innan det känns som att hela jag är överfull! Det kan inte vara fucking magsjukan heller, det är sen i söndags. Men varför går det inte bort? Skit.

Jag har inte gjort mycket alls idag, mest suttit framför teven och datorn.. Precis som vanligt. Har även läst i Vecko Revyn som jag var tvungen att köpa eftersom att Måns var på omslaget;) Hööhö. Måste gå och se på Footloose när den kommer till Stockholm!! JAG MÅSTE!

Älskling kommer inte hit förrän efter träningen, typ vid nio. Hoppas han kan ha med sig något gott då.. 

Nu ska jag fortsätta mitt roliga liv, byee.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback