Irriterande moment

Snacka om att det var skönt att komma hem igen. APT:n var jobbigare än sist idag, suck. Var en tant där som skulle föreläsa om miljön (på förskolor /dagis) och hon var riktigt jobbig att lyssna på. Hon sa Eeeh hela tiden, i varje jävla mening. Sen tyckte hon att hon var jätterolig också, sånt hatar jag!

Sen tog det aldrig slut.. Och hela dagiset skulle renoveras nu efter nyår men idag på mötet fick vi veta att bara halva blir renoverat 2008, tur nog det blir den halvan jag jobbar på! (Kan ju hoppas att jag är kvar då?) Men det blir ändå inte den renovering man tänkt sig för budgeten räcker inte?! Jag är faktiskt inte så förvånad, tumba hallå.

Jag börjar faktiskt känna lite ångest inför december nu. Jag är ledig /arbetslös fr o m 21 december. Jag undrar när jag får veta det? Jag har ledigt 21-7 januari hur som helst. Blir jag arbetslös så jobbar jag sista dagen den 20/12. Tur nog är jag med i a-kassan så helt utan pengar blir jag ju inte (känns ju lite lättande), plus att jag bor hemma fortfarande så om jag skulle bli utan jobb slipper jag nog undan hyran, eller dem sänker den nog iaf:)

Älskling kom förbi här nyss, han skulle hämta filmen (1408) för den skulle han lämna tillbaka imorgon tydligen. Men nu är jag ensam igen. Jag kände för att sova hemma idag och han också. Igentligen skulle jag duscha och så nu men jag tar det imorgonbitti istället, fryser som en tok nu:(

Nu ska jag kika lite på efterlyst. Sen blir det sängtime. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback