Iskallt

Enda sen det blev kallt ute har det varit kallt här inne hos mig, mer eller mindre iaf. Det är värst på nätterna/morgnarna, man vill inte alls gå upp för man fryser ihjäl!! Jag ringde papi och sa att det inte funka längre, det är FÖR kallt! Så nu när han kommer hem idag ska vi åka iväg och köpa ett el-element, som man kan ställa vart man vill lixom. Så jag hoppas det blir bättre med det, då kan jag sätta igång det på kvällen och stänga av när jag går till jobbet!

Dagen idag gick bra, som vanligt. Men imorgon och fredag blir det tufft! Jag längtar till måndag då Veronica är tillbaka igen. Det blir mycket lättare med allt när man är alla. När jag ändå pratar om jobb så kan jag fortsätta.. Mitt vikariat går ju ut nu i december som jag skrivit förut, chefen sa till mig igår att det finns en del som behöver placeras om. Och det betyder att jag förmodligen blir av med jobbet eftersom jag är Vik. Så jag väntar bara på ett besked om hur det blir! Idag fick jag en mail adress till en föreståndare på ett föräldrakooperativ, en praktikant hos mamma är med i styrelsen där och hörde att mitt vik går ut nu så hon frågade om jag var intresserad, i rönninge. Så jag ska maila en presentation av mig själv och sen komma på besök någon dag :) Så om jag nu inte får förlängt på ametisten hoppas jag att jag får det här jobbet, men det blir förmodligen bara januari till mars där. Fast det är ju mycket bättre än ingenting!

När jag kom hem idag kikade jag in på ellos och det slutade i en beställning. Jag har typ aldrig beställt där men nu hittade jag en del superfina grejer:) Ska även kika in på h&m nu och klicka hem något kanske(a) Jag är i storbehov av kläder känns det som, det tycker jag iofs alltid. Men nu är det extra stort. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback