JAG ÄLSKAR

Jag älskar oss. Du och jag. Vi. Jag älskar att det är du och jag! Efter (snart) 21 månader finns kärleken fortfarande där. Och inte minst vänskapen! Jag ljuger om jag säger att allt har varit bra jämt, men vad är kärlek utan sina dåliga stunder? Du har gjort mig till en annan person, du har lärt mig så mycket. Jag är alltid trygg med dig. Och du ställer alltid upp! De gånger vi bråkar och gnäller är också bra gånger, man kan ju inte alltid tycka lika och vara sams (iaf inte vi) i ett förhållande. Delade åsikter behövs! Vår kärlek är riktigt jävla stark! Det har vi fått bevisat ett par gånger eller hur älskling. Jag älskar det. Jag älskar dig Andreas <3

  
Tre favoritbilder på oss, hiihi. Sommarbilder :)


- Nu har jag gjort det igen. Jag klickade hem en beställning på h&m också! Så härligt. Men nu blir det ingenting till mig själv förrän efter jul. That's it! (eller hur) Men jag måste köpa en present till älskling, det är bara 12 dagar kvar nu. Fast han fyller bara 19 lillplutten;) Haha. Sen är det väl typ dags att börja julhandla också? Har iofs tre klappar klara redan eftersom jag, bror & syster går ihop till mams, paps och farfar:) Det blir as bra! Sen ska jag köpa något till bror, syster och älskling! Har dock ingen aning om vad.. Eller jo kanske, till älskling! Hmm vi får se. Sen ska ju självklart lilla Tilda få julklapp också, och present innan! Hon blir ju stora tjejen nu, 2 år den 12 december:)

Nu ska jag klura på julisar innan papi kommer, kanske kan handla något redan ikväll? Yeah.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är så glad för eran skull:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback