Jag kan inte skriva det, även om jag vill

Jag har försökt göra lite ordning i köket och så men det är inte det lättaste när allt inte är klart. Och dessutom står Andreas högtalare, bas, förstärkare och dvd här. Det tar en del plats vill jag lova.. Hoppas han tar hem det snart!

Ska passa på att hämta ut julskivan hit till mig om den ligger lätt-tillgänglig där inne? Måste lyssna!!! Jag har varit sugen på julmusik i flera dagar nu men aldrig tagit ut skivan. Bara hoppas på att jag hittar den nu!

Det blir ingen tjejkväll nu.. Så jävla trist! Dem hade blivit försenade på jobbet och Johanna ska hämta sin mamma i täby sen så det hinns tydligen inte. Så just nu vet jag inte hur kvällen blir, förmodligen bara jag och Idol. Haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback