Jag spyr

Nästan bokstavligt talat iaf.. Det borde inte få gå till såhär?

Nu har jag duschat också. Gud vad duktig jag varit idag. Men jag struntade i strykningen, hah. Lämnade bara av högen där inne och hoppas på att mami tar tag i det den här gången också? Eller? Nejdå jag ska! Men inte nu. Tog med mig gråa tröjan ut också så jag kan ha den imorgon till jobbet:) Men om det blir jeans eller tights till bestämmer jag mig för när jag ska gå imorgon antar jag.

Mitt i allt gjorde Sverige 1-0, coolt. 34 sekunder! BRA! Brorsan, kusinerna och David sitter hos farfar nu o kollar matchen och dricker öl! Gulligt. Jag ska väl kolla lite smått på teven nu har jag tänkt, en stund iaf? Haha.

Och jag är själv. Min pojkvän kommer inte att komma hit ikväll heller. Men vi ska ses efter jobbet imorgon istället. Och så ska han sova här på fredag ändå, han får ta sin nyckel med så jag kan sova;) Vi ska träffas i centrum imorgon och handla något gott att laga till middag. Ska bli spännande att se vad det blir den här gången?

Nej nu ska jag drömma vidare om lägenheten.. Och vänta på att Cämi ringer:)

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Åsa

Söt blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback