Kalas idag

Natten blev mycket längre än vanligt.. Tilda vaknade halv tolv och då hade hon bajsat så det var bara gå till skötbordet och fixa det. Sen var hon typ pigg? Älskling fixade mer välling och la sig med henne igen.

Efter en halvtimme kom han ut och sa att hon inte sover. En sekund senare hör man henne prata inifrån rummet, skitungen. Så det var bara för mig att gå in och försöka få henne att somna.. Lättare sagt än gjort vill jag lova! Vi prövade massa olika liggpositioner och killa i pannan, pilla örat och sådär, men ändå somnade hon inte.

Sen åkte älskling iväg för att hämta C&M och när klockan var typ fem över ett sov äntligen Tilda igen. Då tassa jag omkring på tårna i väntan på att dem skulle komma så jag kunde säga schyyy! Haha. Micke hade fått i sig en del så han var lagom snurrig;) Camilla var som vanligt helt nykter, typ.

Eftersom jag nattade om Tilda på vår madrass inne i hennes rum innebar det att vi skulle dela på den, jag, älskling och T. På en 120 madrass;) Men det gick faktiskt över förväntan, jag tycker mest det var mysigt! Imorse kände jag att hon pilla på mitt öra men jag orkade inte öppna ögonen.

När jag väl gjorde det så var klockan halv nio. Då var hon jättetrött på att ligga still och vara tyst så hon börja prata massor, jättehögt! Hahaha. Efter en stund kom Camilla in till oss och la sig i Tildas säng. När vi pratat en del och bytt blöja på lillsnorpan gick vi upp o gjorde frukost.

Vid elva hade älskling & Micke vaknat så då var det typ bara ihoppackning och åka hem till älskling.

Jag har inte gjort speciellt mycket sen vi kom hit, sminkade mig precis. Höhö. Orkar inte ens fixa håret så det får vara uppsatt idag! Kalaset börjar två och sen hoppas jag inte det blir så långvarigt. Älskling får köra hem mig sen efteråt för jag vill hem och duscha och sova inatt känner jag. Jag börjar ju 9 på måndagar och han åker ju supertidigt. Så han får sin present innan jag åker hem idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback