Latmaskarna

Idag är det torsdag och på torsdagar brukar jag o Cämi träna, om inte hon kör. Men idag var vi extra lata och strunta i träningen. Och solningen. Istället kollade vi runt i centrum på halloween kläder, det blir maskerad iaf nu;), sen handlade vi middagen inför lördagen, hårfärg och godis tills ikväll (självklart) innan vi åkte hem till mig.

Nu har jag precis tvättat ur färgen från håret och väntar på mat, lasagne blir det för min del:) Cämi äter pannkakor med grädde & sylt men jag var inte alls sugen på det eftersom vi äter det till mellis på jobbet varje torsdag typ.

Efter jag ätit ska jag prova min "outfit" inför lördagen. Men jag måste ha de tre viktigaste grejerna också! Hoppas jag hittar dem imorgon.. Men i klädväg så har jag det jag behöver och tänkte testa det, kanske köper till en grej om det visar sig bli "finare" då;) Känns ändå jävligt skoj att det blir maskerad iaf.

Mer ikväll blir det bara tvchill, Cämi sover kvar här så det blir mys:)

Igårkväll åkte jag o älskling hem till C&M iaf, Tilda blev jätteglad för leksaken. Hon fick en kundvagn full med matvaror, haha. Den var skitcool:) Sen fick hon medecin så sa vi hejdå och åkte mot tullinge. Eftersom vi skulle få vänta en stund på att Cämis tåg kom så åkte vi o tanka sen körde vi ut till riksten. Älskling har lite knasiga idéer ibland alltså;) Men det var mysigt. Han körde lite på halkbanan (idioooot :p) och sen körde vi "vilse" i riksten innan vi åkte tillbaka till tullinge station där Cämi stog.

Vi blev inte kvar hos henne speciellt länge eftersom vi båda var supertrötta och ville sova. Så när vi kom hem till mig igen la vi oss framför teven o mös. <3 Sen var det nattinatti.

nej nu är maten klar, byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback