Lekslottet

När jag kom hem igår hade jag tänkt ta mig en powernap, jag var sjuk trött hela dagen på jobbet och började till och med blöda näsblod :S Aldrig hänt förut.. Men när jag väl kom hem så kunde jag ju absolut inte somna utan kände mig nästan piggare - typiskt!

Så när älskling väl kom hade jag redan packat ner alla mina grejer och sen efter en halvtimme åkte vi ner till willys. Vi handlade massa gott till kvällen och sen åkte vi vidare till Robbans för att handla middag med C&M och Tilda:)

Efter maten busa vi massor, sötkorven blir bara busigare och busigare hela tiden nu. Men det är ju kul! Sen skulle vi sjunga Sing Star eftersom C&M ville testa det, Tilda ville också vara med så hon fick en egen mick att sjunga i :)Haha. När klockan blev tio var hon vaken och vi sjöng fortfarande, men då fick det vara nog. Älskling bytte blöja, satte på henne pyamas och gav henne vällingen så fick vi säga god natt till sötkorven! Klockan var ju sent.

Då tog vi fram eyetoy till playstationet istället, första gången jag spelade det och det var faktiskt kul:) Vi körde en bra stund och när Micke kom igen efter att ha nattat Tilda började vi om så alla fyra var med, och höll på tills typ halv tolv någon gång. Då var både jag o älskling dötrötta, men istället för att sova börja vi spela Mastermind! Snacka om spelgalningar! Men när klockan var halv ett sa vi got natt och gick o la oss.

Imorse när jag vaknade kom Tilda direkt:) Vi kollade på Nicke nyfiken tills det var dags att väcka hennes morbror, han skulle ju spela match så han var tvungen att gå upp då. När han åkt så tvätta jag & T våra hår tillsammans, haha. Hon ska härma precis allt man gör nu! Sen var det frukost och efter den klädde vi på oss och åkte till Lekslottet! Jag har aldrig varit där men det har C&M o T. Det var iaf jätteskoj och snacka om att man var ett litet barn själv, det fanns jättemycket roligt! Efter två timmar av lek & fika så rörde vi oss därifrån. 

Det blev till centrum för att köpa middag till kvällen, tacos:) I bilen på väg från centrum somnade Tilda så nu sover hon. Micke ligger i sängen med henne för hon vaknade när han bar upp henne och jag & C sitter här i soffan!

Älskling kommer nog runt 18. Då blir det middag direkt! Sen blir det kanske att vi sover här inatt igen för det ska sjungas och spelas sen efter maten, annars har jag ingen aning om vi åker till mig eller honom.

Nej nu ska jag kolla teve. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback