MIN WILDE !!

Här kommer bilderna på MIN SYSTERSON ! från ultraljudet jag lovade för länge sen.. Bilderna är helgrymma och han är bara för söt. Snacka om att man längtar till Januari :) ♥  Har ni andra åsikter så håll dom för er själva..



image208

image209

image210

Min pappa tycker det är obehagligt att se, han säger att det ser ut som en ailien typ, haha, men då menar han alltså själva grejen av att man kan kolla på sånt här sätt, inte hur hans barnbarn ser ut! Men det är iaf en riktig bebis som är på bilderna och som ska födas i januari om han nu väljer att komma ut i tid? Hihi. Han är stor och knubbig, enligt han som gjorde ultraljudet :D Haha.

Det är moderkakan som är vid sidan om honom på bilderna. Guud jag älskar bilderna, så jävla coolt att man kan få se så verkligt. Har även videoklipp men vet inte hur man lägger in dem här så. Men se och njut :D

KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK
// Lyckligaste Mostern :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback