Mysigt värre ;)

Igår skulle jag försöka hitta det jag behövde till min "outfit" inför kvällen, egentligen är jag grymt tråkig men bättre än ingenting;) Höhö. Men iaf älskling hade redan kommit hem från stan så han plockade upp mig på väg från jobbet så kika vi på leksaksaffärerna i tumba men det fanns ju självklart inte där. Så sur & arg som jag var åkte vi hem till honom för att äta middag med Marie & Hasse - länge sen för min del.

Det blev kött, pommes o sås:) Grymt gott. Efter maten skulle älskling o H nästan åka direkt till träningen men jag stannade kvar där istället för att åka hem medans.. Jag o Marie åkte o handla massa godis och läsk sen när vi kom hem igen tog vi fram några spel som vi spelade, tills älskling kom hem igen. Haha. Det var jätteroligt o mysigt:) Först spelade vi labyrint och sen råttfällan, jag är sämst på spel alltså.. Men myys med svärmor var det iaf!

Sen åkte jag, älskling o Tomi nästan direkt. Förbi mig o hämtade drickat o maten för ikväll och sen vidare till Cämi. Hon kom precis hem och hemma var också hennes bror med kompisar så vi kom o störde dem i filmen.. Men de får skylla sig själva;) Vi ställde iaf i ordning stereon och så, sen kollade vi utröstningen i idol innan vi åkte hem till mig! Både älskling o jag var sjuuuukt trötta så vi somna nästan direkt när vi var hemma. Skönt.

Imorse vaknade jag av att Camilla ringde mig, så jag hoppa in i duschen och när jag nästan var helt klar knackade hon på;) Så hon fick prata en liten stund med sin lillebror innan vi kunde åka. Vi åkte till toys'r us (stavning?) för att kolla på grejerna åt mig men där hade de plockat ner alla halloween grejer, haha. Så kila vi in på city gross och där hitta jag den ena saken men den andra fick jag be Emmi fixa åt mig:)

Sen ville Camilla att jag skulle med hem till dem så vi köpte pizza och åkte hem dit. Tilda blev jätteglad när hon såg mig:D Bland det bästa som finns faktiskt, att se henne bli sådär glad. Sötnos<3 Efter pizzan började vi spela spel, haha. Först vem där och sen mastermind - as kul:) Sen när klockan var tre körde Micke hem mig!

Så jag har hitills myst massor med min pojkväns älskade familj. Grymt underbart! Sen jag kom hem har jag packat ner allt jag behöver inför ikväll och nu väntar jag bara på att älskling ska komma o plocka upp mig så vi kan åka hem till Cäääämi:D Men det dröjer nog en stund.

Hos Cämi blir det förberedning i massor, middag och sen paaaaaaaarty :D

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback