Mysmiddag med Netts

När vi kom till salem så sprang jag in i centrum o tog ut pengar innan vi gick till medley (sim-sporthallen). Där inne hade dem gjort om as mycket sen jag var där sist. Hur som helst, vi köpte solkortet och hade tur att det fanns lediga solarium så vi kunde sola direkt! Det var så varmt o skönt att jag somnade till, haha.

Nettan hade dock inte haft det lika skönt, hon hade kommit på att hon ställt p-skivan på 17 istället för 19 så hon låg o oroa sig för p-böter. Stackars:) Hihi. Men som tur var så hade det inte blivit något böter när vi kom ut! Det var bara tuta o köra vidare..

Vi åkte till willys och där köpte vi allt vi behövde för kvällens middag, det blev tacos! MUMS. Nettan var verkligen sugen på det och hon älskar ju att laga mat så jag var glad. Haha. Så medans hon fiffla med maten fixa jag musik och dukade. Duktigt;) Iofs skar jag grönsaker också. Efter maten börja hon diska all min disk, haha. Det var överfullt men jag sa att jag inte orka bry mig utan skulle ta det en annan dag men hon tog fram diskstället och diskade. Tack så mycket ankis:) Nu är det alltså superfint!

Hon åkte hemåt för en stund sen. Vi hade glömt bort klockan totalt, bara för att vi hade så trevligt som igår antagligen. Hihi. Förmodligen ses vi igen på fredag, jag hoppas det! Det blir nog solning hur som helst men antagligen ska vi även hitta på något efter hennes match. Det vore himla mys.

Min älskling ringde nyss<3 Dem förlorade med 3-1. Tråkigt. Han verkar inte ha haft en så bra födelsedag stackarn, bara jobb och sen en bortamatch. Fast han fick ju bli firad igår;) Imorgon ska han få mamis & papis present också, inget speciellt men det är ju alltid kul. 

Nu ska jag snart krypa i säng, men som vanligt är jag inte alls trött. Hoppas jag somnar snabbt ändå, det värsta som finns är att vara seg på jobbet. Speciellt när vi ska ha vila/saga sen för jag lyckas nästan alltid slockna på vilan och idag när jag läste för barnen var jag på väg att slumra till efter ett tag - ILLA.

Btw, lägenheten gick inte alls. Blev typ 52 i kön eller något:( Bara söka vidare nu då..

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback